SĂ REVII MAI CURÂND

 

Mi-ar plăcea să revii mai curând… Eu Te-aștept…
Jos aici suntem toți judecați pe nedrept
Că am fi mai ciudați, ne-am găsit mai deștepți
Și ne credem mai buni decât alții, mai drepți.

Nu-i corect… păcătoși suntem toți și o știm…
Ce pretenții s-avem? Ca să ne mântuim
Doar prin Tine putem… Tu ești unicul rost…
Nu putem să primim cerul sfânt contra cost.

Toți greșim… nu e om fără greș pe pământ
Numai Tatăl din cer este Unicul Sfânt…
Noi? Pribegi și mizeri cu statut ilicit,
Singuri ne-am expulzat din tărâm fericit.

Nu… nu suntem mai buni decât alții… repet:
Ce-am avem noi în plus? Un gând bun și-un regret…
Gândul bun ne ajută-adevăr să trăim
Iar regretul ne-ajută să ne pocăim.

N-avem teamă de cei ce ucid acest trup…
Când sar lupii pe noi, când vulcanii erup
Pe genunchi ne croim drum spre țara de sus
Noi avem pe blazon și pe steag pe Isus.

Am greșit… regretăm, plângem des, suspinăm,
Cerem să fim iertați, ne iubim, ne iertăm…
Îndrăznim să vorbim despre Domnul iubit
Și-așteptăm toți, sperând, un final fericit.

Nu ne vrem doar pe noi în Eden sau în Cer…
Egoismul s-a dus… Eu ca om încă sper
Că acei care au suflet bun și curat
Vor alege un crez cu Isus ca-mpărat.

Ce-aș putea să mai spun și s-o fac cu folos?
Facă Domnul cel bun rodul crucii frumos!
La final, aș ura, cum e bine, corect:
Înainte creștini… tot pe drumul cel drept!…

Alex D Jercan 22.02.18